Οι θησαυροί της μάνας

στις

Αυτή η φωτογραφία της Σοφίας Λόρεν, με αυτό το υπέροχο φόρεμα ήταν η αφορμή την Παρασκευή για να ξεκινήσει στο Facebook ένας υπέροχος, κοριτσίστικος διάλογος ανάμεσα στην Έφη και την Δέσποινα.

IMG_20170703_001146_802

Και τα δύο κορίτσια έχουν απίστευτη λυρικότητα στον λόγο τους και το ένα σχόλιο ήταν καλύτερο από το άλλο. Το θέμα τους; Ένα ίδιο σχεδόν φόρεμα που μόλις είχε παραγγείλει η Δέσποινα και το οποίο θα φοράει με τις πέρλες της μαμάς της, καθώς και οι θησαυροί που μόνο οι μαμάδες μπορούν να αφήνουν κληρονομιά στις κόρες τους. 

Αφορμή λοιπόν δοθείσης, άρχισα και εγώ να σκέφτομαι τι θα αφήσω κληρονομιά στο κορίτσι μου. Ποια μικροαντικείμενα ή αξεσουάρ τα οποία δεν θα έχουν τόσο πραγματική αξία, όσο συναισθηματική θα γίνουν σε λίγο καιρό δικά της; 

Πρώτη και καλύτερη είναι η μπουτονιέρα που φορούσα στη βάφτισή της και την οποία θέλω να δω και εκείνη να φοράει σε κάποια σημαντική στιγμή της ζωής της.

Το δεύτερο είναι ένα μουσικό κουτί το οποίο της αρέσει από μωρό.

IMG_20170702_190043_960

Ήμουν έγκυος στην Χριστίνα όταν ξεκίνησα να κάνω μια μικρή συλλογή από κονκάρδες, έχοντας στο μυαλό μου ότι σε λίγα χρόνια θα της τις δώσω. Νομίζω ότι σε 2 με 3 χρόνια, θα αλλάξουν ιδιοκτήτρια.

IMG_20170702_184732_292

Η ταυτότητα που μου έκαναν δώρο πριν από χρόνια από το brand Tom Ford Beauty, έχει «γυαλίσει» εδώ και χρόνια στην κόρη μου. Της έχω υποσχεθεί ότι θα θα γίνει δική της μόλις μεγαλώσει.

IMG_20170702_184448_152

Όπως δικά της θα γίνουν και κάποια τσαντάκια, στα οποία εμείς οι γυναίκες, όπως και να το κάνουμε, τους έχουμε μια αδυναμία. Στη λίστα μου αυτή, με το πέρασμα του χρόνου, θέλω να ελπίζω ότι θα προστεθούν και άλλα πράγματα, όπως τα αγαπημένα μου βιβλία, αλλά και τα τραγούδια που θα ακούει και θα σκέφτεται κάποιες δικές μας στιγμές.

IMG_20170702_185257_496

Εγώ από τη μαμά μου θέλω διακαώς να κρατήσω τις καρφίτσες της (τις οποίες μάλλον δεν θα βάλω ποτέ) και το ρολόι που της είχε κάνει δώρο ο μικρός της αδερφός. Έχει τόσο μεγάλη συναισθηματική αξία για εκείνη, που το έχω λατρέψει και εγώ από μικρό κορίτσι. Ακόμα και αν δεν έχεις κάνει κορίτσι, αλλά αγόρι, είναι ωραίο να κρατάς κάποια μικρά δικά σου πράγματα με τη λογική ότι αργότερα θα τα δώσεις στη νύφη σου ή σε κάποια ανιψιά σου, και έτσι η ιστορία τους θα συνεχίζεται από γενιά σε γενιά.

Ακολούθησε με στο Ιnstagram: Stamati23

Ακολούθησε με στο: www.facebook.com

3 Σχόλια Προσθέστε το δικό σας

  1. Ο/Η Αθηνά λέει:

    Πολύ όμορφη ιδέα Μαράκι μου με έβαλες σε περισυλλογή!!!! Με δύο κορίτσια καταλαβαίνεις 😁👍❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Ο/Η christinamyprincess λέει:

    Για ετοιμάσου Αθηνά μου. Είμαι σίγουρη ότι εσύ ειδικά θα βρεις πολύ ωραία πράγματα.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε